Alma tähdittää Kansalaistorin uuden vuoden juhlintaa

Alma tähdittää Kansalaistorin uuden vuoden juhlintaa

Helsingin uuttavuotta juhlitaan Kansalaistorilla. Ilotulitukseen päättyvää iltaa tähdittävät ALMA, Pyhimys ja Gasellit.

Aattoillan ohjelman käynnistää Lasten uusivuosi klo 17, jolloin esiintyvät Pikku Papun Orkesteri ja Blind Gut Company. Myöhemmin illalla juhlakansaa tanssittavat ALMA, Pyhimys ja Gasellit.
Helsingin uudenvuoden show’n juontavat tänä vuonna Alina Tomnikov ja Constantinos “Gogi” Mavromichalis. Lisäksi Helsingin pormestari Jan Vapaavuori pitää tilaisuudessa perinteisen uudenvuodenpuheen. Ilta huipentuu kaupungin yhteiseen ilotulitukseen. Tapahtumaan on vapaa pääsy ja se on esteetön ja ikärajaton.
Juhlista pääsee nauttimaan tuttuun tapaan myös kotisohvalta, suora TV-lähetys nähdään Yle TV1:llä ja Areenassa uudenvuodenaattona 31.12. klo 22.45–01.00.