Bon Jovin Tallinnan konserttiin matkaa yli 15 000 fania Suomesta

Bon Jovin Tallinnan konserttiin matkaa yli 15 000 fania Suomesta

Bon Jovin This House Is Not For Sale -Euroopan kiertue saapuu ensimmäistä kertaa Viroon ja Tallinnan Laululavalle 2. kesäkuuta. Konserttiin on saapumassa yli 40 000 hengen yleisö. Suomesta rockfaneja konserttiin on matkaamassa kaikkien aikojen suurin rockyleisö, yli 15 000 fania.

Bon Jovin ainoa Baltian ulkoilmakonsertti nähdään useille suomalaisillekin tutulla historiallisella Tallinnan Laululavalla kiertueen alkumetreillä. Menestyksekkään ”This House Is Not For Sale” -kiertueen keskipisteessä ovat kappaleet, jotka ovat johtaneet yli 130 miljoonaan myytyyn levyyn. Tänään uuden singlen ”Tell Me Why” julkaissut Archie Cruzin eli Arttu Kuosmasen, 27, luotsaama rockyhtye Santa Cruz palaa lavoille uransa suurimmalle keikalleen Tallinnan laululavalla Bon Jovin lämmittelijänä.

Katso koko kiertueen aikataulu täältä.