Rekrytapahtuma yli 50-vuotiaille Espoossa

Rekrytapahtuma yli 50-vuotiaille Espoossa

Espoon kaupunki järjestää yli 50-vuotiaille työnhakijoille suunnatun rekrytointitapahtuman torstaina 6.2.2020 Sellon kirjastossa.

Rekrytapahtuman tarkoitus on yhdistää työnhakijat ja heidän osaamistaan tavoittelevat työnantajat. Haussa on esimerkiksi palveluneuvojia, myyjiä, myyntiassistentteja finanssialalle, rakennusmiehiä, kirvesmiehiä, kuljetus- ja logistiikka-alan osaajia, metallityöntekijöitä, ravitsemustyöntekijöitä, kokkeja, franchising-yrittäjiä ja kotipalvelutyöntekijöitä. Lisäksi Espoon kaupunki hakee työntekijöitä kunta-alalle.
Espoon kaupungin elinkeinojohtaja Tuula Antola avaa tapahtuman klo 10. Yritykset haastattelevat työnhakijoita speed dating -tekniikalla. Pikahaastattelut kestävät noin kymmenen minuuttia.