Helsinki tarjoaa syyslomalaisille kymmenittäin tapahtumia

Helsinki tarjoaa syyslomalaisille kymmenittäin tapahtumia

Syyslomaviikon aikana Helsingissä on yli 80 lapsille ja nuorille suunnattua tapahtumaa.

Tapahtumapaikkoina Helsingissä toimivat eri alueiden nuorisotalot, liikuntapaikat, kirjastot, kulttuurikeskukset ja museot. Lapsiperheille on tarjolla esimerkiksi erilaisia taidetyöpajoja ja liikunnallista tekemistä.
Tiivistämöllä järjestetään 21.–22.10. Mätä-fest, jossa nuoret artistit, DJ:t ja elokuvantekijät pääsevät esille. Tiivistämön syyslomatarjontaan kuuluu myös lauantaina 23.10. oleva Cledoksen ilmaiskeikka.
Liikuntamyllyssä vietetään 20.10. klo 16-20 FunActionin ja Nyt-liikunnan yhteistä syysriehaa, jossa nuoret voivat tulla kokeilemaan erilaisia lajeja.
Suurin osa kaupungin syyslomaohjelmasta on maksutonta. Koko syysloman tarjonta on nyt ensimmäistä kertaa koottu yhteen tapahtumat.hel.fi -sivuille. Syyslomaa vietetään Helsingissä 15. — 24.10.

Kuva: Konsta Linkola, Helsingin kaupunki