Salibandyn huiput kohtaavat isänpäivänä Vantaalla

Salibandyn huiput kohtaavat isänpäivänä Vantaalla

Vantaan Energia Areenalla nähdään sunnuntaina 10.11. huippusalibandya, kun Suomi ja Ruotsi sekä Sveitsi ja Tshekki iskevät yhteen miesten ja alle 19-vuotiaiden poikien maaotteluissa.

Hämeenlinna, Tampere ja Vantaa isännöivät miesten ja alle 19-vuotiaiden poikien Euro Floorball Tour -turnausta 8.-10.11.2019. Turnauksessa Suomen maajoukkueet kohtaavat kovimmat kilpakumppaninsa Tshekin, Sveitsin ja Ruotsin.
Kolmipäiväinen turnaus huipentuu Vantaan Energia Areenalla sunnuntaina 10.11. Turnauksen viimeinen ja odotetuin kohtaaminen miesten Suomi–Ruotsi alkaa kello 17.30.
Euro Floorball Tour -turnaus aloittaa lähtölaskennan kohti vuoden 2020 MM-kisoja, joissa Suomi puolustaa maailmanmestaruutta kotikentällään. Turnauksen yhteydessä käynnistyy kotikisojen lipunmyynti.