Valotaidefestivaali valaisee syksyn aikana neljässä kaupungissa

Valotaidefestivaali valaisee syksyn aikana neljässä kaupungissa

Reflektor -valotaideteoksia nähdään syys- ja lokakuun aikana Helsingissä, Espoossa, Vantaalla ja Kauniaisissa.

Kööpenhaminasta lähtöisin oleva valotaidefestivaali Reflektor järjestetään ensimmäistä kertaa tapahtumien sarjana kolmena eri viikonloppuna ja neljän kaupungin alueella. Jokainen tapahtuma on uniikki kokonaisuutensa, jossa on esillä suomalaisten ja ulkomaisten taiteilijoiden teoksia.
Aiempina vuosina Reflektor on ollut luonnonläheisissä ympäristöissä kuten Helsingin Kivinokassa ja Korson Ankkapuistossa, mutta nyt mukana on lisäksi urbaanimpaa kaupunkiympäristöä.
Koronaturvallisuuden takia sisätiloissa kävijöiden määrää on rajattu, ja teokset katsotaan opastetun kulkusuunnan mukaisesti. Kävijöille suositellaan turvavälejä ja kasvomaskien käyttöä. Tapahtumat ovat esteettömiä ja niihin on vapaa pääsy.

Reflektor Presents: Pink Twins supported by Sun Effects
Pe-su 24.–26.9. kello 18–22
Vuotalon ulkoalueet, Vuosaari

Reflektor Vantaa
To-su 30.9.–3.10. kello 18–23
Martinlaakson Viherpuisto, kulttuurikeskus Martinus, Korson Lumosali
Martinuksen ja Lumosalin aukioloajat: 30.9. –3.10.2021 klo 17-23.

Reflektor Espoo
To-su 7.–10.10. kello 18–23